مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-02اجتماعي

90 درصد کودکان کار جمع آوری شده در کرمان، اتباع بیگانه هستند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: طبق آمار جمع آوری کودکان کار در سال گذشته، بیش از 90 درصد آن ها از اتباع بیگانه هستند که نیازمند مشارکت و حمایت اداره کل اتباع و امور مهاجرین استان در ساماندهی آنها بعد از جمع آوری دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: طبق آمار جمع آوری کودکان کار در سال گذشته، بیش از 90 درصد آن ها از اتباع بیگانه هستند که نیازمند مشارکت و حمایت اداره کل اتباع و امور مهاجرین استان در ساماندهی آنها بعد از جمع آوری دارد.

زهرا موسی پور صبح امروز 12 تیرماه در مراسم افتتاح مرکز ساماندهی کودکان خیابانی در کرمان ضمن تشکر از شهرداری و موسسه اسرا در راه اندازی این مرکز گفت: وجود چنین مراکزی می تواند روحیه انفاق و نوع دوستی مردم را سامان دهی کند و مردم می توانند به جای پول دادن به کودکان کار در خیابان ها به این موسسات کمک کنند تا جای امن و امکان آموزش و بهداشت را برای کودکان کار فراهم کرده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: طبق آمار جمع آوری کودکان کار در سال گذشته، بیش از 90 درصد آن ها از اتباع بیگانه هستند که نیازمند مشارکت و حمایت اداره کل اتباع و امور مهاجرین استان در ساماندهی آن ها بعد از جمع آوری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کودکان کار جمع آوری شده در کرمان، اتباع بیگانه هستند

90 درصد کودکان کار جمع آوری شده در کرمان، اتباع بیگانه هستند