مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-02سياسي

آواربرداری 4 هزار واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور به اتمام رسید


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: آواربرداری 4هزار واحد مسکونی خسارت دیده منطقه زلزله زده قطور به اتمام رسید.

- محمود بدلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آواربرداری 4هزار واحد مسکونی خسارت دیده منطقه زلزله زده قطور به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 2هزار و 500 واحد در روستاهای منطقه پی کنی شده، آرماتور بندی یک هزار 300واحد پایان یافته، فونداسیون یک هزار و 100واحد تکمیل شده و اسکلت بندی 600واحد منطقه هم به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بر ضرورت همکاری بیشتر بانکهای عامل در آزاد سازی تسهیلات واحدهای خسارت دیده تاکیدکرد و افزود: با مشارکت مردم منطقه و همکاری مسئولان تا شهریور ماه واحدهای منطقه برای مردم قابل سکونت خواهد شد.

بدلی ادامه داد: برای بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله در بخش قطور خوی 613میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در هیات دولت تصویب شده است.

خاطرنشان می شود زلزله 5.

7 و 5.

9 ریشتری 4 اسفند سال98 در بخش قطور خوی به بیش از 4هزار و 500واحد مسکونی روستایی خسارت وارد کرد که بعد از زلزله، عملیات آواربرداری و بازسازی در 28روستای خسارت دیده منطقه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری 4 هزار واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور به اتمام رسید

آواربرداری 4 هزار واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور به اتمام رسید