مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-02بين الملل

غسان سلامه برخی کشورهای عضو شورای امنیت را به دورویی متهم کرد


فرستاده سابق سازمان ملل به لیبی دورویی برخی کشورهای عضو شورای امنیت را محکوم و آنها را متهم کرد با حمایت شان از خلیفه حفتر در عملیات ناکامش علیه طرابلس، - غسان سلامه برخی کشورهای عضو شورای امنیت را به "دورویی" متهم کرد فرستاده سابق سازمان ملل به لیبی دورویی برخی کشورهای عضو شورای امنیت را محکوم و آنها را متهم کرد با حمایت شان از خلیفه حفتر در عملیات ناکامش علیه طرابلس، از پشت ضربه می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، غسان سلامه، فرستاده سابق سازمان ملل به لیبی در مصاحبه ای با مرکز گفت وگوی انسانی اظهار کرد: دیگر نقشی بر عهده ندارم، روزی که خلیفه حفتر (ژنرال نیروهای شرق لیبی) به طرابلس حمله کرد، او از حمایت اکثر اعضای شورای امنیت برخوردار بود این در حالی بود که در لیبی به دلیل اینکه این حمله را متوقف نکرده بودم، مورد انتقاد بودم.

غسان سلامه از ژوئن 2017 که به عنوان رییس هیئت سازمان ملل برای حمایت از لیبی منصوب شد، تلاش کرد پیشرفتی در مذاکرات دو طرف حاصل شود اما این مذاکرات بارها متوقف شد.

به ویژه که حمله حفتر به طرابلس در آوریل 2019 و تنها چند روز قبل از کنفرانس گفت وگوی ملی در شهر غدامس این مذاکرات را تضعیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غسان سلامه برخی کشورهای عضو شورای امنیت را به دورویی متهم کرد

غسان سلامه برخی کشورهای عضو شورای امنیت را به دورویی متهم کرد