مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-02پزشكي

شباهت پلاسما درمانی و واکسیناسیون برای درمان مبتلا به کرونا


رییس تیم پزشکی درمان کووید19 از طریق پلاسما درمانی،با بیان اینکه روش پلاسما درمانی شباهت هایی با واکسیناسیون دارد، گقت: ادعا نمی شود که این روش موجب بهبود 100 درصدی فرد خواهد شد.

- رییس تیم پزشکی درمان کووید19 از طریق پلاسما درمانی،با بیان اینکه روش پلاسما درمانی شباهت هایی با واکسیناسیون دارد، گقت: ادعا نمی شود که این روش موجب بهبود 100 درصدی فرد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالمجید چراغعلی عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه الله و رییس تیم پزشکی درمان کووید19 با پلاسما درمانی امروز در نشست خبری ترویج علم بنیاد مصطفی(ص) با موضوع بررسی روند درمان ویروس کرونا از طریق پلاسما درمانی گفت: وقتی بدن با میکرو ارگانیسم خارجی برخورد می کند شروع به مقاومت از طریق ساخت آنتی بادی و پادتن علیه آن ویروس می کند.

وی با بیان اینکه از این رو درصد بالایی از افراد که به بیماری ویروسی مبتلا می شوند، بهبود می یابند، اظهار کرد: این موضوع در مورد کرونا دیروس نیز صدق می کند و پس از ورود ویروس به بدن، از روز سوم و یا چهارم آنتی بادی در بدن تولید می شود، گفت: پلاسما درمانی یکی از روشهایی است که به فرد برای مقابله با بیماری کمک میکند که شباهت زیادی با واکسیناسیون دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت پلاسما درمانی و واکسیناسیون برای درمان مبتلا به کرونا

شباهت پلاسما درمانی و واکسیناسیون برای درمان مبتلا به کرونا