مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-02حوادث

تشکیل اتاق فرمان برای مدیریت بحران در گیلان ضروری است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه این استان توسط مخاطرات فراوانی تهدید می شود، گفت: تشکیل اتاق فرمان برای مدیریت بحران در گیلان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مرادی پیش از ظهر پنجشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت بحران پسا کرونا ویژه مدیران زن دستگاه های اجرایی با اشاره به اینکه گیلان جز استان های حادثه خیز در کشور است، افزود: متاسفانه تاکنون به نقش بانوان در مدیریت بحران ها توجه نشده است.

وی با بیان اینکه گیلان با انواع مخاطرات اعم از سیل، زلزله، برف، آتش سوزی و امروز نیز با کرونا دست به گریبان است، افزود: در برف سال گذشته شاهد بودیم که ناهماهنگی در مدیریت، کمبود تجهزات و فرسودگی دستگاه ها سبب بروز مشکلات و بحران های فراوانی برای مردم این استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان در ادامه بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در یک بازه زمانی دو ساعت را یکی دیگر از معضلات های جدید استان عنوان کرد و گفت: بارش 100 میلی متر باران در عرض یک ساعت جز مخاطراتی است که در استان با آن مواجه هستیم زیر چنین بارشی سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه می شود.

وی به جاری شدن سیل در سال 97 و 98 اشاره و با بیان اینکه این سیل فاجعه بارترین اتفاق در این سال ها در استان گیلان بوده است، تصریح کرد: متاسفانه یک تصمیم اشتباه که معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق فرمان برای مدیریت بحران در گیلان ضروری است

تشکیل اتاق فرمان برای مدیریت بحران در گیلان ضروری است