مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-02پزشكي

از ابتلای 72 نفر از پرسنل بیمارستان میناب به کرونا تا تکمیل ظرفیت بخش کووید19


رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب از ابتلای 72 نفر از پرسنل این مجموعه درمانی به کرونا خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و مبتلایان به کرونا تعداد بیماران از تعداد تخت های درمانی پیشی گرفته و عملا مجبور هستیم از تخت های درمانی .

- ایسنا/هرمزگان رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب از ابتلای 72 نفر از پرسنل این مجموعه درمانی به کرونا خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و مبتلایان به کرونا تعداد بیماران از تعداد تخت های درمانی پیشی گرفته و عملا مجبور هستیم از تخت های درمانی دیگر بخش ها برای مداوای این بیماران استفاده کنیم.

محمد مورخ در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزییات این خبر، گفت: بیمارستان میناب بزرگترین مرکز درمانی شرق هرمزگان است که 96 تختخوابی بوده و اکنون به 116 تخت افزایش پیدا کرده که عملا تعداد تخت هایی که بیمار روی آن خوابانده می شود بعلت ازدیاد به بیش از 300 تخت می رسد.

رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، افزود: با آمدن بحران کرونا علاوه بر خدمات قبلی که صورت می گرفت اکنون خدمات رسانی به بیماران کرونایی نیز به آن افزوده شده است.

وی اظهار کرد: سه بخش بیماران کرونایی در بیمارستان میناب وجود دارد(دو بخش بستری و یک بخش ویژه) که اخیرا بدلیل تکمیل ظرفیت مجبور به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتلای 72 نفر از پرسنل بیمارستان میناب به کرونا تا تکمیل ظرفیت بخش کووید19

از ابتلای 72 نفر از پرسنل بیمارستان میناب به کرونا تا تکمیل ظرفیت بخش کووید19