مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-02پزشكي

فرد دارای آنتی بادی تا 6 ماه کرونا نمی گیرد


رییس بیمارستان بقیه الله با اشاره به یکی از تئوری ها در خصوص کرونا گفت: در حال حاضر می دانیم فرد دارای آنتی بادی به مدت 6 ماه به کرونا مبتلا نمی شود.

- دکتر حسن ابوالقاسمی امروز در نشست خبری ترویج علم بنیاد مصطفی(ص) با موضوع بررسی روند درمان ویروس کرونا از طریق پلاسما درمانی با بیان اینکه بیماری کووید19 که درمانی برای آن وجود نداشت دنیا را غافلگیر کرد، عنوان کرد: یکی از تجاربی که از سالهای قبل در خصوص تولید دارو به واسطه بخش های خصوصی داشتیم پلاسما درمانی بود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان دومین کشور بعد از چین به صورت وسیع گرفتار این بیماری شدیم و بیمارستان ها با حجم زیادی از بیماران مبتلا به کووید 19 مواجه شدند، گفت: در حالت طبیعی برای برخی بیماریها درمان شناخته شده ای داریم ولی ویروس کرونا، ویروسی بود که پروتکل درمانی برای آن نداشتیم.

ابوالقاسمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بعد از ورود این بیماری به کشور باید مرگ و میر ناشی از کووید را کم می کردیم بنابراین از روش پلاسما درمانی استفاده کردیم که از اسفند ماه این روش آغاز شد.

به گفته رییس دانشگاه بقیه الله، هنوز هم تعداد مبتلایان به بیماری بالاست که می بایست به هر روشی این تعداد کاهش یابد زیرا یک سری از افراد آسیب پذیر هستند و اکنون هم می بینیم که دامنه مرگ و میر به جوانان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد دارای آنتی بادی تا 6 ماه کرونا نمی گیرد

فرد دارای آنتی بادی تا 6 ماه کرونا نمی گیرد