مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-02بين الملل

صنعا به گریفیث: قبل از آزادی نفتکش ها خبری از مذاکره نیست


بار دیگر فرستاده سازمان ملل به یمن تلاش کرد اقدامات سیاسی و دیپلماتیک مرتبط با بحران یمن را از سر بگیرد در حالی که زمینه لازم برای آن را فراهم نکرده است و این مساله بنا به گفته محمد علی الحوثی، - بار دیگر فرستاده سازمان ملل به یمن تلاش کرد اقدامات سیاسی و دیپلماتیک مرتبط با بحران یمن را از سر بگیرد در حالی که زمینه لازم برای آن را فراهم نکرده است و این مساله بنا به گفته محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی در صنعا چیزی بیش از چرخیدن او دور خودش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، در ریاض، پایتخت عربستان مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن با عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه این کشور و عبدربه منصور هادی، رییس جمهوری دولت مستعفی و عبدالملک، نخست وزیر دولت مستعفی ملاقات داشت.

او بار دیگر طرح خود به منظور دستیابی به آتش بس فراگیر، توافق بر سر تدابیر انسانی و اقتصادی و ازسرگیری روند صلح را مطرح کرد.

این طرحی است که اواخر مارس بدون هیچ نتیجه ای مطرح شد این بار نیز این طرح که به ادعای رسانه های سعودی، برخی اصلاحات را داشته روی میز گذاشته شده است اما ماهیت این اصلاحات مشخص نشده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه ها، گریفیث سعی دارد در مرحله آینده پیش نویس اصلاح شده را به جنبش انصارالله ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا به گریفیث: قبل از آزادی نفتکش ها خبری از مذاکره نیست

صنعا به گریفیث: قبل از آزادی نفتکش ها خبری از مذاکره نیست