مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-02سياسي

220 ویژه برنامه دهه کرامت در کرمان اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: بیش از 220 برنامه توسط تشکل های غیر دولتی و دولتی در طول ایام دهه کرامت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علیزاده صبح پنجشنبه در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان با اشاره به اینکه این دهه یکی از دهه های شاد سال است که دستگاه ها و تشکل های مردمی برنامه های مختلفی را ارائه می کنند، افزود: در طول این ایام نیز بزرگداشت احمدابن موسی و سایر امامزادگان را داریم که در این زمینه نیز برنامه های مختلفی برگزار شده و می شود.

وی با بیان این مطلب که در طول دهه کرامت یک جلسه با حضور همه اعضا برگزار شد و اعضا برنامه های خود را تشریح کردند، عنوان کرد: بیش از 220 برنامه توسط تشکل های غیر دولتی و دولتی در طول ایام دهه کرامت برگزار شده و می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها در سال جاری به شکل متفاوتی برگزار می شود لذا از ظرفیت فضای مجازی به شیوه های مختلفی همچون تهیه کلیپ، فیلم، موشن گرافیک و غیره استفاده می شود.

وی اظهار داشت: هر ساله توسط بنیاد بین المللی امام رضا (ع) جشنواره شعر رضوی برگزار می شد، فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود اما در تقویم سال جاری قرار دارد و قطعا برگزار می شود که بر حسب شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 ویژه برنامه دهه کرامت در کرمان اجرا می شود

220 ویژه برنامه دهه کرامت در کرمان اجرا می شود