مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-02سياسي

اعطای مرخصی کرونایی به 5 هزار زندانی در البرز


در کمیسیون ماده 100 شهرداری کرج پرونده های زیادی از سال های قبل وجود دارد که احکام صادرشده در مورد آنها اجرایی نشده است.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: در کمیسیون ماده 100 شهرداری کرج پرونده های زیادی از سال های قبل وجود دارد که احکام صادرشده در مورد آنها اجرایی نشده است.

حسین فاضلی هریکندی در نشست شورای مدیران دادگستری استان البرز با یاد و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و تبیین خدمات شهید بهشتی گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای پاسداشت زحمات و اقدامات مدیران، کارکنان قضایی و ادارای و انعکاس بخشی از خدمات دستگاه قضایی به عموم مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته قوه قضاییه تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری و برنامه های مد نظر رییس قوه قضاییه که در روزهای اخیر بیان شده در جلسات متعدد مدیران دادگستری استان البرز تبیین و پیگیری خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به گذشت یک سال از انتصاب اظهار کرد: در این مدت تلاش کردیم ضمن حرکت در مسیر مطالبات رییس قوه قضاییه، برنامه های تحولی با حداکثر توان تدوین و اجرایی شوند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان در ادامه به انتظارات از شورای حل اختلاف البرز اشاره کرد و متذکر شد: هر چند در شورای حل اختلاف استان البرز، 104 هزار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مرخصی کرونایی به 5 هزار زندانی در البرز

اعطای مرخصی کرونایی به 5 هزار زندانی در البرز