مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02بين الملل

لایحه پایان جنگ تقریباً 20 ساله آمریکا در افغانستان در سنا متوقف شد


سنا آمریکا با 60 رأی مخالف در مقابل 33 رأی موافق، لایحه پایان جنگ تقریباً 20 ساله آمریکا در افغانستان را از دستورکار خارج کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سنا آمریکا که اکثریت سناتورهای آن را جمهوری خواهان تشکیل می دهند، لایحه پایان جنگ بیست ساله آمریکا در افغانستان را از دستورکار خارج کرد.

 شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد که سناتورهای آمریکایی روز گذشته (چهارشنبه) با 60 رأی مخالف در مقابل 33 رأی موافق لایحه پیشنهادی رند پائول سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی و تام اودال سناتور دموکرات از ایالت نیومکزیکو را که بعنوان متمم لایحه بودجه دفاعی ارائه شده بود، رد کرد.

لایحه فوق تحت عنوان قانون افغان به پنتاگون دستور می داد تا خروج منظم از افغانستان را آغاز کند و پاداش دو هزار و 500 دلاری به نظامیان آمریکایی بدهد.

پیش از این رأی گیری، سناتور پاول از جنگ تقریباً 20 ساله آمریکا در افغانستان بعنوان اتلاف وقت زمان و زندگی و مالیات های مردم آمریکا انتقاد کرده بود و از نمایندگان کنگره درخواست کرده بود که دستور بازگشت نظامیان آمریکایی را صادر کنند.

پاول در جلسه سنا با تأکید بر اینکه برخی از نظامیان آمریکایی که در جنگ افغانستان مشارکت دارند، حتی در زمان آغاز این جنگ در سال 2001 به دنیا نیامده بودند، گفت: ادامه نسل به نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه پایان جنگ تقریباً 20 ساله آمریکا در افغانستان در سنا متوقف شد

لایحه پایان جنگ تقریباً 20 ساله آمریکا در افغانستان در سنا متوقف شد