مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02اجتماعي

40 میلی متر باران در یازدهمین روز تابستانی سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی گرمای هوا در یازدهمین روز تابستان اکثر شهرهای کشور را فرا گرفته که در شبانه روز گذشته ارتفاع بارش های تابستان در ایستگاه بارانسنجی «انجیرک» از توابع شهرستان مهرستان به 40 میلی متر رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی گرمای هوا در یازدهمین روز تابستان اکثر شهرهای کشور را فرا گرفته که در شبانه روز گذشته ارتفاع بارش های تابستان در ایستگاه بارانسنجی انجیرک از توابع شهرستان مهرستان به 40 میلی متر رسید.

محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: به طور کلی در شبانه روز گذشته آسمان تابستان در 38 ایستگاه بارانسنجی سیستان و بلوچستان بارانی بود به طوریکه میزان بارش در 17 ایستگاه بیبش از 10 میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: سامانه همرفتی شبانه روز گذشته 9 شهرستان خاش، ایرانشهر، نیکشهر، فنوج، قصرقند، راسک، مهرستان، سیب سوران و سراوان را فرا گرفت و در برخی نقاط منجر به آبگرفتگی و جریان یافتن رودخانه های محلی شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه ها تا این موقع بیشترین بارش ها به ترتیب از ایستگاه های انجیرک مهرستان با 40، گشت سراوان و تیغ آب دامن ایرانشهر 31، چاهوک مهرستان 26، شهر فنوج و ایستگاه دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلی متر باران در یازدهمین روز تابستانی سیستان و بلوچستان

40 میلی متر باران در یازدهمین روز تابستانی سیستان و بلوچستان