مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-02پزشكي

شرایط بحرانی کرونا در بیمارستان های زنجان


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شرایط کرونا در بیمارستان های این استان را بحرانی اعلام کرد.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعات بیماران سرپایی به مراکز 16 ساعته و موارد بستری در مراکز درمانی هم اکنون شرایط بحرانی در بیمارستان های استان حاکم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر اصغر جعفری روز پنجشنبه با اعلام اینکه شرایط بیمارستان های استان زنجان بحرانی است، گفت: در زمان حاضر مدافعان و جهادگران سخت کوش سلامت این استان روزهای بسیار سخت مدیریت میدانی را در پذیرش و درمان بیماران کرونایی سپری می کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون همه بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان در حال تکمیل شدن ظرفیت بستری بیماران کرونایی هستند و در این خصوص تریاژ، پذیرش و انتقال بیماران از بیمارستان ولیعصر (عج) به بیمارستان های شهر زنجان در حال انجام است.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس بسیج همه امکانات و تجهیزات پزشکی و کادر بهداشت و درمان استان برای مهار کرونا در این استان به کار گرفته شده و عزم و اراده جدی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی متولیان سلامت و دست اندرکاران امر در تمامی بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بحرانی کرونا در بیمارستان های زنجان

شرایط بحرانی کرونا در بیمارستان های زنجان