مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 02:002020-07-01دانش

اعلام جزییات پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان ثبت نام و پذیرش در دوره های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال 99 این دانشگاه را اعلام کرد.

- معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان ثبت نام و پذیرش در دوره های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال 99 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن محمدزاده با تاکید براینکه زمان پذیرش در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1399 از شهریور ماه سال جاری آغاز می شود، گفت: با پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1399 بر اساس تقویم زمانی اعلام شده صورت می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس داوطلبان کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای (ناپیوسته) از 4 تا 11 شهریور ماه می توانند نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند و پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نیز از 11 شهریور ماه آغاز می شود و این مهلت تا 17 این ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

اعلام جزییات پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی