مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-01دانش

ایجاد نخستین مجتمع فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی مجتمع فناوری سلامت با رویکرد بین المللی برای اولین بار در سطح دانشگاههای علوم پزشکی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر افشین زرقی با اعلام این خبر گفت: در این مجتمع فناوری، پارک علم وفناوری، شتاب دهنده ها، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان مستقر می شوند.

وی با اشاره به مصوبه دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: در این جلسه با تاسیس پارک علم و فناوری سلامت و تاسیس مرکز رشد تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی موافقت شد.

زرقی با بیان اینکه این دو مجوز با حمایت های ریاست دانشگاه و مصوبات اخذ شده در هیئت امنا و هیئت رییسه حاصل شده است، گفت: همچنین فاز اول پارک علم و فناوری در منطقه حکیمیه و زمینی به مساحت 15 هزار متر و همچنین سازه ای به مساحت 11 هزار متر در پنج طبقه تاسیس می شود.

وی با اشاره به اهمیت استقرار شتاب دهندها در مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه توضیح داد: در نظرداریم با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری درباره استقرار شتاب دهنده ها این مجموعه به عنوان مجتمعی بین المللی فناوری فعالیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نخستین مجتمع فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

ایجاد نخستین مجتمع فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی