مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 15:052020-06-15اقتصادي

آبرسانی به 15 روستا توسط سفره آب زیرمینی قلعه نو انجام می شود


رییس شورای اسلامی روستای قلعه نو جامکاران شهرستان پیشوا گفت: مهم ترین مزیت این روستا به دلیل قرار داشتن سفره آب زیرزمینی در روستای قلعه نو است که تامین آبرسانی به 15 روستا با تهیه مخزنی توسط شورا و آب روستایی انجام می شود.

- داود پور جعفری رییس شورای اسلامی روستای قلعه نو جامکاران شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای تحقق شعار جهش تولید، با وجود سفره آب زیرزمینی شیرین و 2 چاه عمیق و همچنین بارندگی ها زمینه خوبی برای حمایت از  تولیدکنندگان کشاورزی و دامپروری فراهم شده است.

وی با اشاره جمعیت یک هزار و500 نفری این روستا و وجود سه هزار 350 خانوار گفت: موضوع اشتغال دراین روستا به روزرسانی و ساماندهی شده و مشاغل دامپروری از شیوه سنتی به صنعتی تغییر کرده است که مهم ترین آنها پرورش بلدرچین کبک مرغ مادر و آموزش میش چند قلوزا است که منجر به سوددهی شده است.

  رییس شورای روستای قلعه نو با بیان اینکه عمده محصولات ارگانیک استان تهران توسط این روستا تامین می شود تصریح کرد: طرح آموزش و ساماندهی مشاغل روستاییان 2 سال است که در سطح روستاها آغاز شده و با پیشرفت 50 درصدی روبرو بوده است که زمینه مهاجرت معکوس روستاییان از شهر به روستا را فراهم کرده است زیرا تمام محصولات در روستا تولید شده و فعال شدن روستا در زمینه مختلف مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 15 روستا توسط سفره آب زیرمینی قلعه نو انجام می شود

آبرسانی به 15 روستا توسط سفره آب زیرمینی قلعه نو انجام می شود