مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-07اجتماعي

وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه مسأله پژوهش در نظام تعلیم و تربیت بسیار بااهمیت است، گفت: وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

- حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، اظهار کرد: بنده هم معتقدم این مسأله باید سریع تعیین تکلیف شود زیاد وضع موجود پژوهشگاه، وضع مناسبی نیست.

وی ادامه داد: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در وضع فعلی از جایگاه سازمانی و ساختاری، وضع شفاف و امیدبخشی ندارد و باید مطابق نظر وزیر آموزش و پرورش مستقل شود؛ البته این مستقل شدن از گذشته ها گفته می شد اما عملیاتی نشده است و به نظر می آید این استقلال به صورتی جدی باید دنبال شود تا تحقق پیدا کند.

ملکی افزود: اگر این این کار انجام نشود، این ابهام تشکیلاتی همچنان باقی خواهند ماند و مسأله پژوهش که یک مسأله بسیار با اهمیت در نظام تعلیم و تربیت است، در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود، گفت: اگر بناست پژوهشگاه مستقل شود باید مستقل شود و اگر بنای دیگری قرار است، وزارتخانه داشته باشد باید عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود

وضعیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود