مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-07سياسي

شفافیت آرا مهم ترین مطالبه مردم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی


عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اعلام وصول طرح شفافیت آرا توسط نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از فواید طرح شفافیت آرا نمایندگان جلوگیری از رانت در کشور است که خوشبختانه این طرح در مجلس اعلام وصول شد.

- رسول فرخی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه مردم از نمایندگان مجلس انتظار شفاف بودن در تصویب لایحه و قوانین را دارند، اظهار کرد: وقتی مردم به نمایندگان خود رأی می دهند انتظار دارند آن نماینده با آنان صادق بوده و حرف و عملش در تصویب مصوبه ها یکی باشد و بهترین راه برای انجام این مهم طرح شفاف سازی آرا نمایندگان مجلس است.

وی با تأکید بر اینکه عدم صداقت نمایندگان باعث ناراحتی مردم می شود، گفت: تصویب بسیاری از قوانین بر روی زندگی روزانه مردم تأثیر مستقیم داشته و مردم باید بدانند نماینده منتخب خود در طرح و لوایح مختلف چه رأی داده و آیا به نفع مردم بوده است یا خیر لذا نمایندگان باید بر اساس کارهای کارشناسی مصوبه و لوایح مختلف رأی دهند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شفافیت در مقابل مردم تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در فرمایشات مختلف خود فرمودند به جز مسائل امنیتی و نظامی همه چیز باید به رأی گیری و آرای شف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت آرا مهم ترین مطالبه مردم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی

شفافیت آرا مهم ترین مطالبه مردم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی