مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-07سياسي

پیشنهاد مسجدجامعی برای تبدیل پادگان 06 به «موزه – بوستان»


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تبدیل پادگان 06 به «موزه – بوستان» خبر داد.

- پیشنهاد مسجدجامعی برای تبدیل پادگان 06 به موزه – بوستان عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تبدیل پادگان 06 به موزه – بوستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به توافق ارتش و شهرداری تهران برای تبدیل پادگان 06 به بوستان ارتش، افزود: این مجموعه به جای آنکه بوستان شود می تواند به موزه – بوستان تبدیل شود.

چرا که تهران از زمان صفویه دارای یک پادگان نظامی بوده و این مکان می تواند به محلی برای پرداختن به رشادت های ارتش در طول سال های متمادی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه لازم است که این پادگان به موزه بوستان تبدیل شود، اما باید برنامه و طرح آن به تأیید شورا برسد، تصریح کرد: برای تبدیل یک خانه به خانه معمار چندین جلسه در شورا حرف زدیم، حالا چرا این چند10 هکتار بدون بررسی کلنگ خورد و این در حالیست که این باغ هویت بخش تهران است و می توانیم اصالت و اولویت های هویت تهران را در این بوستان نمایان کنیم.

مسجدجامعی با بیان اینکه این باغ دارای حیوانات زیاد، شش بنا و گونه های گیاهی خاص است، گفت: می توانیم باغ ارگانیک و گیاه شناسی و حتی موزه قنات را در این 35 هکتار ایجاد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مسجدجامعی برای تبدیل پادگان 06 به «موزه – بوستان»

پیشنهاد مسجدجامعی برای تبدیل پادگان 06 به «موزه – بوستان»