مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-07سياسي

ضرورت اصلاح پهنه پادگانها در بازنگری طرح تفصیلی


رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار دادن پادگان ها درپهنه S به هنگام تهیه طرح تفصیلی یک اشتباه بزرگ بوده که موجب تحمیل هزینه های سنگینی به شهر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به آغاز عملیات کلنگ زنی احداث و بهره برداری بوستان بزرگ ارتش در فضای سابق پادگان 06 گفت: تبدیل این پادگان به بوستان عمومی یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری دوره پنجم با محوریت شورای اسلامی شهر، شهرداری تهران، ارتش جمهوری اسلامی و شورای عالی شهرسازی و معماری کشور است.

وی ادامه داد: مقارن با روز جهانی محیط زیست و در روزگاری که کلیت ایران عزیز و کل دنیا درگیر چالش های زیست محیطی هستند و در این روزها شاهد اخبار و تصاویر نگران کننده و ناخوشایندی از آتش سوزی های گسترده در جنگل های منطقه زاگرس و همچنین تکرار آتش سوزی در پارک های شهری هستیم، یک فضای سبز عالی و وسیع که انبوهی از درختان و گونه های گیاهی بومی شهر تهران که دارای بناهای متعدد دارای ارزش میراثی و تاریخی است به فضای عمومی شهر تهران اضافه شد.

کاهش چشم گیر بارگذاری در پادگان 06 سالاری خطاب به شهروندان تهرانی گفت: در یکی از جلسات سال 96 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که قرار بود اجازه بارگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح پهنه پادگانها در بازنگری طرح تفصیلی

ضرورت اصلاح پهنه پادگانها در بازنگری طرح تفصیلی