مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-07اقتصادي

هر ماینر 4 برابر کنتور خانگی برق مصرف می کند


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کرمانشاه میزان مصرف برق هر دستگاه ماینر(دستگاه استخراج بیت کوین) را حداقل چهار برابر کنتور خانگی اعلام، - ایسنا/کرمانشاه معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کرمانشاه میزان مصرف برق هر دستگاه ماینر(دستگاه استخراج بیت کوین) را حداقل چهار برابر کنتور خانگی اعلام، گفت: پرونده هشت مرکز غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال هم اکنون در دست پیگیری است.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع فصل تابستان و افزایش پیک مصرف برق، اظهار کرد: در چنین شرایطی نیازمند مدیریت مصرف برای عبور از پیک بار امسال هستیم.

وی یکی از مواردی که به افزایش قابل توجه مصرف برق منجر می شود را فعالیت مراکز استخراج ارز دیجتال اعلام کرد و ادامه داد: میزان مصرف برق هر مرکز بسته به تعداد ماینر و نوع و میزان آمپر آنها متفاوت است، اما هر دستگاه ماینر حداقل چهار برابر یک کنتور برق خانگی مصرف دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برای جلوگیری از مازاد مصرف ماینرها تعرفه مشخصی برای آنها در نظر گرفته شده، افزود: مراکز مجاز استخراج ارز دیجتال موظف به پرداخت این تعرفه هستند که البته چون این تعرفه بیشتر از تعرفه خانگی است، چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ماینر 4 برابر کنتور خانگی برق مصرف می کند

هر ماینر 4 برابر کنتور خانگی برق مصرف می کند