مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-07بين الملل

حمایت مسکو از آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال حفتر


نماینده ویژه روسیه در امور کشورهای منطقه غرب آسیا و آفریقا، حمایت مسکو از آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال «خلیفه حفتر» فرمانده شبه نظامیان شرق لیبی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اظهارنظرها درباره پیشنهاد آتش بس مصر و نیروهای شرق لیبی، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور کشورهای منطقه غرب آسیا و آفریقا از حمایت مسکو از این پیشنهاد خبر داد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، میخاییل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه رییس جمهور در امور کشورهای منطقه غرب آسیا و آفریقا در واکنش به پیشنهاد آتش بس مصر و نیروهای وابسته به خلیفه حفتر در لیبی اظهارنظر کرد.

وی گفت: ما البته محتوای پیشنهاد رییس جمهور مصر را می خوانیم و از همه انواع چنین پیشنهادهایی برای توقف هر چه سریع تر درگیری ها در لیبی حمایت می کنیم .

این مقام روس همچنین تاکید کرد که مسکو انتظار اعلام چنین بیانیه ای (در خصوص آتش بس در لیبی) را داشت.

اظهارنظر بوگدانف در حالی صورت گرفته که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم از تلاش های مصر برای حل بحران لیبی قدردانی کرد و گفت که واشنگتن از آتش بس در لیبی حمایت می کند.

به رغم حمایت آمریکا و روسیه از پیشنهاد مصر برای آتش بس در لیبی، ارتش وابسته به دولت وفاق ملی لیبی در اولین واکنش به پیشنهاد متارکه جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مسکو از آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال حفتر

حمایت مسکو از آتش بس پیشنهادی مصر و ژنرال حفتر