مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07اقتصادي

پیش فروش خودروی شاهین با پیش پرداخت 80 میلیونی


قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش، از پیش فروش خودروی شاهین با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی از ساعت 14 امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، باقری در مراسم قرعه کشی محصولات سایپا اظهار داشت: پیش فروش 40هزار دستگاه از 9 محصول سایپا از ساعت 14 امروز طی مدت 3 روز انجام می شود که تحویل این خودروها حداکثر یک ساله خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این پیش فروش، خودروی شاهین در کلاس C با مبلغ پیش پرداخت 80 میلیون تومانی عرضه می شود و در عین حال عرضه کوییک سال و ساینای سال را نیز خواهیم داشت.

باقری با اشاره به ثبت نام یک میلیون و 80 هزار نفر در طرح فروش فوق العاده سایپا، گفت: بعد از کنترل اطلاعات، کمتر از 8 درصد ریزش در افراد دارای شرایط حضور در قرعه کشی را داشتیم و در نهایت قرعه کشی بین حدود یک میلیون نفر انجام می شود.

به این ترتیب از هر 100 نفری که برای خرید از سایپا ثبت نام کرده اند، یک نفر قادر به خرید خودرو خواهد بود که البته این رقم در مورد خودروهای تجاری، یک نفر از هر 14 نفر خواهد بود.

به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش، از بهمن 98 تا کنون 123 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا به مشتریان تحویل داده شده است.

شاهین همان خودرویی است که قبلاً سایپا آن را با نام رهام معرفی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش خودروی شاهین با پیش پرداخت 80 میلیونی

پیش فروش خودروی شاهین با پیش پرداخت 80 میلیونی