مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-07سياسي

سود 30 درصد تسهیلات و تصمیمات خلق الساعه رونق تولید را میسر نمی‎ کند


نماینده مردم بندر لنگه در مجلس گفت: وقتی تولید کننده ای که با تسهیلاتی بعضا با 30 درصد سود و با ده ها تصمیم عجولانه گیج کننده مواجه می شود، چه رونق تولیدی می خواهد اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد جباری در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 خرداد 99) گفت: ایجاد اشتغال، رفع تورم و جهش تولید با تصمیمات خلق الساعه در حوزه اقتصاد میسر نمی شود.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی تولید کننده ای که با تسهیلاتی بعضا با 30 درصد سود و با ده ها تصمیم عجولانه گیج کننده مواجه می شود، چه رونق تولیدی می خواهد اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما آنچه را که در جامعه داریم لمس می کنیم ملاک کار ماست؛ گزارشاتی که قرائت می شود باید واقعیت جامعه در آن دیده شود.

مبنای کار آن چیزی است که در کف جامعه است و ما آن را لمس می کنیم.

جباری خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان به هنگام بازپرداخت تسهیلات به خاطر نحوه محاسبه دارایی های فرد تولیدکننده توسط کارشناس بانک با مشکل مواجه می شود که می توان گفت عملا بانک ها می خواهند دارایی های تولیدکنندگان را تصاحب کنند.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر من باید در حوزه ارز هر چه سریع تر نسبت به تک نرخی کردن ارز و ایجاد ثبات در بازار آن اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 30 درصد تسهیلات و تصمیمات خلق الساعه رونق تولید را میسر نمی‎ کند

سود 30 درصد تسهیلات و تصمیمات خلق الساعه رونق تولید را میسر نمی‎ کند