مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07سياسي

پورابراهیمی: عطش خرید سهام هم تهدید است و هم فرصت


نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه عطش خرید سهام برای بازار سرمایه هم تهدید است و هم فرصت، گفت: دولت باید بتواند بخش عمده ای از سهام شرکت های خود را عرضه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس امروز (18 خرداد 99) طی تذکری در جریان ارائه گزارش از وضعیت اقتصادی کشور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز اولویت اصلی کشور اصلاح ساختار اقتصادی است.

  وی افزود: در خصوص ساختار اقتصادی مأموریت وزارت اقتصاد بسیار حائز اهمیت است و جایگاه ویژه ای دارد.

یکی از محورهای مهم حفظ ساختار که به محتوای بودجه کشور برمی گردد، مولدسازی دارایی های دولت است که در مأموریت های وزارت اقتصاد است.

  پورابراهیمی خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزارت اقتصاد این است که برنامه مشخص خود را برای مولدسازی دارایی های دولت که عدد آن در حال حاضر با محاسبات و گزارش هایی که به مجلس ارائه شده بیش از 7000 هزار میلیارد تومان است که اگر معادل 10 درصد آن به مولدسازی اختصاص یابد ما شاهد این خواهیم بود که بخش عمده ای از منابع آن می تواند مشکلات دولت را در مرحله اول حل کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره تصمیم گیری در خصوص نظام مالیاتی کشور گفت: چه در بحث معافیت های مالیاتی و چه در حوزه مسائل مربوط به پایه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: عطش خرید سهام هم تهدید است و هم فرصت

پورابراهیمی: عطش خرید سهام هم تهدید است و هم فرصت