مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07سياسي

زمان فروپاشی امپراطوری پوشالی آمریکا فرا رسیده است!


رفتار ضد بشری و ضد اخلاقی و انحطاط اخلاقی و حقوقی آمریکا دلیل اصلی فرا رسیدن دوره فروپاشی این قدرت به حساب می آید؛ زورگویی و زورگیری نشانه هبوط و سقوط این قدرت پوشالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای مدیریتی حوزه های علمیه استان تهران در ابتدای درس خارج امروز صبح با محکوم کردن رفتار ضدبشری آمریکا، این امپراطوری ظالم را رو به افول دانست.

وی با اشاره به تحولات اخیر آمریکا گفت: فجایع بزرگی طی چند روز اخیر در کشور آمریکا در حال وقوع است؛ گرچه بعضی می خواهند این جنایات را در حد خشونت پلیسی فرو بکاهند و بگویند که پلیس آمریکا خشونت کرده ولی واقعیت امر این است که این ماهیت دولت آمریکاست؛ دولت آمریکا ماهیتاً غاصب و غارتگر و خشونت گر و جنایتکار است! در خارج از سرزمین آمریکا که دیگر پلیس آمریکا حضور ندارد! این همه خشونت، این همه غصب و غارت، جنایت و قتل و غارت، به دست ارتش آمریکا که نماد قدرت آمریکایی است تحقق پیدا می کند و طی روزهای اخیر هم که رییس جمهور آمریکا دستور داد ارتش به خیابان ها بیاید و با ارتش، مردم خودشان را سرکوب می کنند، آمریکا آنچه را که در خیابان های شهرهای خود مرتکب می شود صد چندان بدتر را در سایر کشورها طی این عمر پلشت و پست خود مرتکب شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان فروپاشی امپراطوری پوشالی آمریکا فرا رسیده است!

زمان فروپاشی امپراطوری پوشالی آمریکا فرا رسیده است!