مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-07سياسي

سرمایه گذاری در مناطق محروم و نقاط مرزی مورد توجه قرار گیرد


رفع موانع تولید اهمیت زیادی دارد و باید سرمایه گذاری در مناطق محروم و نقاط مرزی مورد توجه قرار گیرد.

- نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: رفع موانع تولید اهمیت زیادی دارد و باید سرمایه گذاری در مناطق محروم و نقاط مرزی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید ناصری نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل اقتصادی کشور اظهار داشت: اقتصاد و معیشت مردم اهمیت زیادی دارد و هر چه مجلس در این زمینه وقت بگذارد، کم است.

وی ادامه داد: وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل پنجره واحد خبر داد اما این اقدام نه تنها انجام نشده، بلکه پنجره ها بیشتر شده و برای سرمایه گذاری، مردم باید مجوزهای متعددی بگیرند.

نماینده مردم شادگان در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر مجوز گرفتن در کشور برای سرمایه گذاری یکی از سخت ترین کارهاست و رفع موانع تولید اهمیت زیادی دارد و باید این موانع برطرف شود.

ناصری نژاد بیان کرد: ما در بخش خصوصی ظرفیت های زیادی داریم که اگر به آنان میدان داده شود، تحول بزرگی در کشور به وجود می آید اما بخش دولتی مانعی بر سر راه بخش خصوصی قرار دارد.

وی تصریح کرد: تمرکززدایی سرمایه گذاری در کشور اهمیت دارد و همچنین لازم است سرمایه گذاری در مناطق محروم و نقاط مرزی مورد توجه قرار گیرد تا شاهد جهش تولید و رونق اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در مناطق محروم و نقاط مرزی مورد توجه قرار گیرد

سرمایه گذاری در مناطق محروم و نقاط مرزی مورد توجه قرار گیرد