مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-07سياسي

آغاز فعالیت حضوری دانشجویان دکتری تربیت مدرس/نحوه حضور دانشجویان در خوابگاه ها


معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس از آغاز برگزاری دروس عملی دانشجویان دکتری به صورت حضوری و فشرده در این دانشگاه خبر داد و گفت: این آموزش ها تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

- معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس از آغاز برگزاری دروس عملی دانشجویان دکتری به صورت حضوری و فشرده در این دانشگاه خبر داد و گفت: این آموزش ها تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مسعود رضایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم هیات رییسه دانشگاه، از روز گذشته هفدهم خرداد ماه بازگشایی دانشگاه به شکل محدود و با اولویت اسکان دانشجویان غیر بومی در خوابگاه ها آغاز شده است.

وی تاکید کرد: دانشجویان مقطع دکتری که واحد عملی دارند یا در مرحله تکمیل رساله خود هستند در گام اول در دانشگاه حضور می باشند و کلاس های تئوری نیز به روال قبل ، به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد:با هماهنگی معاونت دانشجویی این دانشگاه مقرر شد تا ضمن رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاهها، کلاس های عملی به صورت محدود به مدت حداکثر سه هفته از تاریخ 17 خرداد تا 5 تیرماه 1399 برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت حضوری دانشجویان دکتری تربیت مدرس/نحوه حضور دانشجویان در خوابگاه ها

آغاز فعالیت حضوری دانشجویان دکتری تربیت مدرس/نحوه حضور دانشجویان در خوابگاه ها