مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-07سياسي

گودرزی: کدام آدم عاقلی با آمریکا مذاکره می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس گودرزی به توییت منتشر شده ترامپ، رییس جمهوری آمریکا پس از تبادل زندانیان در رابطه با مذاکره با کشورمان اشاره کرد و گفت: - نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: مذاکره ای که از همان ابتدا نتیجه اش مشخص است و هیچ برد بردی جز خسارت محض در آن وجود ندارد، بنابراین با این نوع برخورد، کدام آدم عاقلی با آمریکا مذاکره می کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس گودرزی به توییت منتشر شده ترامپ، رییس جمهوری آمریکا پس از تبادل زندانیان در رابطه با مذاکره با کشورمان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که اختلافمان با آمریکا، اختلاف مبنایی بوده و در اصول و مبانی اختلافات جدی از جمله مبحث حقوق بشر، عدالت گستری، حمایت از مستضعفان و .

را داریم و این ها هم مباحثی نیستند که بخواهیم به سهولت از آن ها عبور کنیم؛ لذا با توجه به این شدت و حدت اختلافات هیچ گاه ما و آمریکا به توافق و تفاهمی نخواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: آمریکا به دنبال چپاول حقوق ملت هاست و نمونه آن در اتفاقات اخیر در این کشور که آن هم رسانه ای شده و پلیس آمریکا بدون هیچ ملاحظه ای از افکار عمومی داخلی و خارجی یک مظلوم را به کام مرگ می کشاند، اما از آن طرف فریاد دفاع از حقوق بشر را سر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: کدام آدم عاقلی با آمریکا مذاکره می کند؟

گودرزی: کدام آدم عاقلی با آمریکا مذاکره می کند؟