مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-07بين الملل

دولت آمریکا در دفاع از ابتدایی ترین حقوق رنگین پوستان عاجز است


انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با صدور بیانیه ای درباره تبعیض نژادی و قتل جورج فویلد در آمریکا تصریح کرد: دولت آمریکا بزرگترین مدعی حقوق بشر در جهان است که به خود اجازه می دهد با سپر دفاعی کمک به دموکراسی و آزادی، - انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با صدور بیانیه ای درباره تبعیض نژادی و قتل جورج فویلد در آمریکا تصریح کرد: دولت آمریکا بزرگترین مدعی حقوق بشر در جهان است که به خود اجازه می دهد با سپر دفاعی کمک به دموکراسی و آزادی، در تمامی امور کشورها دخالت کند اما خود در داخل در دفاع از ابتدایی ترین حقوق زیست برابر رنگین پوستان با سفید پوست ها عاجز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَأُنْثَی وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ؛ إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ ؛ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ (حجرات.

13) ای مردم، ما همه شما را از مرد و زن آفریدیم و آن گاه شما را ملت ها و قبیله های مختلفی قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید، همانا گرامی ترین شما نزد خدا با تقواترین شمایند، همانا خدا کاملا دانا و آگاه است.

1-نمی توانم نفس بکشم؛ این جمله جورج فلوید 46 ساله است که به عنوان گارد امنیتی در رستورانی در شهر مینیاپولیس کار می کرد و توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا در دفاع از ابتدایی ترین حقوق رنگین پوستان عاجز است

دولت آمریکا در دفاع از ابتدایی ترین حقوق رنگین پوستان عاجز است