مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-07دانش

مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان نامه های برتر دینی و قرآنی تا اول مهرماه تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر دینی و قرآنی دانشجویان که در تاریخ 30 بهمن ماه 1398 به دانشگاه ها ارسال شده بود مهلت ارسال پایان نامه ها اول اردیبهشت ماه 1399 ذکر شده بود؛ - معاونت فرهنگی وزارت علوم اعلام کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مهلت ارسال پایان نامه های برتر دینی و قرآنی تا اول مهرماه سال 1399 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر دینی و قرآنی دانشجویان که در تاریخ 30 بهمن ماه 1398 به دانشگاه ها ارسال شده بود مهلت ارسال پایان نامه ها اول اردیبهشت ماه 1399 ذکر شده بود؛ بنابراین کلیه پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا که در ترم دوم سال تحصیلی گذشته و همچنین در طول سال تحصیلی جاری دفاع شده باشند امکان شرکت در این دوره را خواهند داشت.

متقاضیان لازم است پایان نامه های خود را در قالب فایل الکترونیکی (به همراه مشخصات کامل خود) به نشانی الکترونیکی دبیرخانه به آدرس quranmsrt.

ir@gmail.

com ارسال نمایند.

لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفته شده است که پایان نامه های مرتبط با موضوعات فوق به صورت جداگانه مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان نامه های برتر دینی و قرآنی تا اول مهرماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره پایان نامه های برتر دینی و قرآنی تا اول مهرماه تمدید شد