مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-07سياسي

منطقه آزاد سلامت و گردشگری به ضرر نوشهر و چالوس است


نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه آزاد سلامت و گردشگری به ضرر نوشهر و چالوس است، گفت: همه از 15 اردیبهشت تا امروز درگیر بحث منطقه آزاد نوشهر هستند در حالی که پیوست گردشگری و سلامت ندارد و در صورتی که با شرایط کنونی .

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه آزاد سلامت و گردشگری به ضرر نوشهر و چالوس است، گفت: همه از 15 اردیبهشت تا امروز درگیر بحث منطقه آزاد نوشهر هستند در حالی که پیوست گردشگری و سلامت ندارد و در صورتی که با شرایط کنونی مصوب شود به ضرر منطقه خواهد بود.

محمدعلی محسنی عصرر روز گذشته شنبه 17 خردادماه در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران حوزه انتخابیه با اشاره به اولویت قراردادن اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: طرح شفافیت آرا نمایندگان در مجلس از جمله موضوعاتی بود که امضاء کردم.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی مردم،گفت: امروز عصر ارتباطات است و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی است هستند، بنابراین از رسانه ها باید در جهت آگاهی و نقد سازنده و تعالی و تغییر مثبت استفاده شود.

محسنی بر نقش مهم اتحاد و همدلی در پیشرفت منطقه تاکید کرد و یادآور شد: باید از حواشی پرهیز کرد چرا که آنچه ما را به عقب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد سلامت و گردشگری به ضرر نوشهر و چالوس است

منطقه آزاد سلامت و گردشگری به ضرر نوشهر و چالوس است