مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-07سياسي

638 فرزند یتیم و محسنین بوشهر چشم انتظار دستان پر مهر نیکوکاران


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: تعداد 150 فرزند یتیم و 477 فرزند معنوی (محسنین) در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که جمعاً 638 نفر توسط چهار هزار و 161 حامی ماهانه کمک می شوند.

- سید محمد علی مهیمنیان فر در نشست خبری به تشریح اقدامات انجام شده کمیته امداد بوشهر پرداخت و گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک به اقشار آسیب پذیر و نیز افراد متضرر از قبل ویروس کرونا، کمیته امداد برنامه هایی را در سه محور برنامه ریزی کرد و با همراهی مردم و خیرین و مرکز نیکوکاری تواسنت در بحث کمک های نقدی و غیر نقدی کمک شایانی را به اقشار آسیب پذیر کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: در مجموع 32 میلیون تومان در بحث کمک به کسب و کارهای متضرر از ویروس کرونا جمع اوری شد و در حوزه تأمین سبد کمک معیشتی، به بیش از سه هزار و 400 خانوار تحت پوشش توزیع گردید که ارزش هر بسته به طور میانگین 300 هزار تومان بوده است.

وی از توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برای این منظور سه آشپزخانه راه اندازی و بیش از 59 هزار و 500 پرس غذا وعده قبل از افطار بین مددجویان توزیع شد.

مهیمنیان فر حامی یابی را از دیگر مأموریت های کمیته امداد دانست و بیان داشت: در حال حاضر بیش از چهار هزار و 161 مورد حامی فعال در شهرستان داریم که 380 نفر در ماه مبارک رمض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

638 فرزند یتیم و محسنین بوشهر چشم انتظار دستان پر مهر نیکوکاران

638 فرزند یتیم و محسنین بوشهر چشم انتظار دستان پر مهر نیکوکاران