مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-07اقتصادي

883 کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستای طی سال 98 انجام شد


مدیرعامل شرکت گاز کردستان از اجرای 883 کیلومتر شبکه گذاری در سال گذشته خبر داد و گفت: این حجم لوله گذاری برای گازرسانی به 371 روستا، منطقه مسکونی کوخ و واحد صنعتی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله گری با اشاره به عملیات گازرسانی به روستاهای استان، اظهار داشت: سال گذشته 46 روستا در هفته دولت، 82 روستا و 19 کوخ واقع شده در مناطق مرزی بانه در دهه مبارک فجر گازدار شده که با احتساب گازدار شدن این موارد تعداد روستاهای گازدار استان کردستان در پایان سال 98 به هزار و 296 روستا و 19 کوخ در مناطق مرزی شهرستان بانه ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه با گازدار شدن این تعداد روستا ضریب نفوذ در جمعیت روستایی با جهش بسیار خوبی روبرو بوده است، افزود: نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی که در اوایل سال 98 در حدود 87 درصد بود با تلاش کارکنان شرکت گاز استان و همراهی پیمانکاران بخش اجرایی در پایان سال با جهش قابل ملاحظه ای به 92 درصد نفوذ در جمعیت روستایی ارتقا یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: با بررسی حجم لوله گذاری در سال گذشته مشخص می شود هر روز 2.

5 کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان انجام گرفته که پیش بینی می شود در سال 99 با در نظر گرفتن مسیر طولانی و پر پیچ و خم روستاهای باقیمانده حجم لوله گذاری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

883 کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستای طی سال 98 انجام شد

883 کیلومتر شبکه گذاری گاز شهری و روستای طی سال 98 انجام شد