مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-07اقتصادي

ابوترابی: افزایش 20 درصدی قیمت بلیط قطار به صلاح نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی با انتقاد از مصوبه اخیر شورای عالی ترابری درباره افزایش 20 درصدی قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، - نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس، با بیان اینکه افزایش 20 درصدی قیمت بلیط قطار به صلاح نیست، گفت: دولت باید با ارائه یارانه و سوبسید از بخش حمل و نقل ریلی حمایت کند تا آن ها ناچار به افزایش قیمت ها نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی با انتقاد از مصوبه اخیر شورای عالی ترابری درباره افزایش 20 درصدی قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، گفت: قطعا در شرایط کنونی افزایش چشمگیر قیمت بلیط قطار به هیچ وجه به صلاح نیست، زیرا مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری رو به رو هستند، به طور حتم با افزایش نرخ بلیط قطار، حجم مسافران کاهش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمل و نقل ریلی یکی از حمل و نقل های مورد اعتماد مردم بوده و سالانه حجم چشمگیری از مسافرت های بین شهری به وسیله قطار صورت می گیرد، حال افزایش قیمت بلیط قطار به این اعتماد لطمه خواهد زد.

مردم توان استفاده از قطار را به دلیل گرانی قیمت ها ندارند وی ادامه داد: در شرایط کنونی و پیش از مصوبه اخیر شورای عالی ترابری بسیار از مردم توان استفاده از قطار را به دلیل گرانی قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: افزایش 20 درصدی قیمت بلیط قطار به صلاح نیست

ابوترابی: افزایش 20 درصدی قیمت بلیط قطار به صلاح نیست