مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-07بين الملل

محدودیت سفر شناورها به کشور امارات و قطر


رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر گفت : سفر کلیه شناورها به کشور قطر ممنوع و برای کشور امارات با محدودیت انجام می شود.

- نجمه قائدی زاده در  گفت وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: سفر کلیه شناورهای چوبی، تفریحی، صیادی، به بنادر  قطر ممنوع می باشد و ممنوعیت شامل شناورهای فلزی نمی شود.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر افزود: شناورهای فلزی از این جهت که با کانتینرها و بدون دخالت نیروی انسانی بارگیری  و تخلیه می کنند با ارائه سایر موارد پروتکل  از جمله برگه سلامت ملوانان یا قرنطینه گیاهی و نباتی مجاز به سفر و یا  تخلیه یا بارگیری در بنادر قطر  هستند تاکید می کنم  فقط شناورهای فلزی شامل می شود.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر ابراز داشت: در خصوص بنادر امارات محدودیت های اولیه ممنوعیت، ورود تخلیه و یا  بارگیری کلیه شناورها بوده اما با توجه به اینکه از ابتدای اعمال این محدودیت ها به وزارت امور خارجه با  بهره گیری از تمامی ظرفیت سفارت ها یا نمایندگی های استانی ما و ادارات مرکز این موضوع پیگیری کردند.

قائدی زاده افزود: نهایتاً ابلاغیه جدیدی توسط دولت امارات اعلام شده مبنی بر لغو ممنوعیت سفر شناورها اما اعمال محدودیت بر سفر شناورهای چوبی که اصطلاحاً  همان (لنج سنتی) هستند که این ابلاغیه به ادارات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سفر شناورها به کشور امارات و قطر

محدودیت سفر شناورها به کشور امارات و قطر