مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:352020-06-06اقتصادي

کاهش 50 درصدی تخلفات در طبقات ساختمان ها


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از کاهش 50 درصدی تخلفات در طبقات ساختمان ها خبر داد.

- غلامرضا جانقربان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به کاهش 50 درصدی تخلفات ساختمانی، گفت: در سال 96 شاهد رشد قابل توجهی در تخلفات طبقات داشتیم که مازاد بر پروانه در طبقات ساخت و ساز می شد و به همین خاطر نظارت ها افزایش یافت و در دو سال گذشته شاهد کاهش چشمگیری در این زمینه بودیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با تاکید بر اینکه همچنان تخلف در سطح طبقات انجام می شود، گفت: با تشدید نظارت ها ساخت طبقات اضافی کاهش چشمگیر داشته اما باید در سطح نیست شاهد کاهش باشیم.

جانقربان خاطرنشان کرد: البته نسبت آرای کمیسیون ماده 100 در سال 98 نسبت به سال 97 از نظر تعداد کاهش نداشته اما از نظر متراژ کاهش داشته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: مصالح ساختمانی روز به روز در حال افزایش قیمت است و به همین نسبت قیمت زمین نیز افزایش یافته و به تبع آن سازنده هم متناسب با این شرایط کلان اقتصادی برای کسب سود، سعی می کند تا راهی برای تامین هزینه ها و سود خود پیدا کند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با تاکید بر اینکه تخلف از پروانه ساختمانی عمدتا به دلیل کسب سود بیشتر در ساخت و ساز است، گفت: به همین علت، کسب سود برخی سازندگان علاوه بر تخلف از کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تخلفات در طبقات ساختمان ها

کاهش 50 درصدی تخلفات در طبقات ساختمان ها