مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:302020-06-06اقتصادي

درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در برخی شرکت های داخلی


اگر هر شرکتی بیش از 20 درصد سهام دولتی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشد نمی تواند از منابع صندوق توسعه ملی برخوردار شود، - مدیرعامل گروه مپنا گفت: اگر هر شرکتی بیش از 20 درصد سهام دولتی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشد نمی تواند از منابع صندوق توسعه ملی برخوردار شود، گروه مپنا بیش از 20 درصد سهام دولتی به صورت غیرمستقیم دارد و ما درخواست داریم که همچون بسیاری از شرکت ها، برای مپنا نیز استثنا قائل شوند تا بتوانیم با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در سال جهش تولید، نقش آفرینی موثرتری داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه واردات کالایی که مشابه آن در داخل کشور ساخته می شود بدون تعرفه گمرکی، به معنای زیان دیدن و تعطیل شدن تولید داخلی است، گفت: متأسفانه در بخش تجهیزات نیروگاهی با وجود توان بالای داخلی در تولید تجهیزات، شاهد واردات آنها با تعرفه صفر هستیم.

وی افزود: اگر بخواهیم صنایع های تک در کشور نقش مولد خود را در جهش تولید و رونق اقتصاد ایفا کنند باید موانعی این چنینی که به صنایع های تک کشور صدمه می زنند، برداشته شود.

مدیرعامل گروه مپنا با تاکید بر اینکه اگرچه شرکت مپنا نیز در این زمینه با چالش مواجه شده اما این امر موجب توقف فعالیت ها نشده است، تصریح کرد: شرکت مپنا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در برخی شرکت های داخلی

درخواست استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در برخی شرکت های داخلی