مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:152020-06-06ورزشي

سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم/ صدور چک های بازیکنان مسائل زیادی را روشن کرد


سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تمریناتمان را ادامه می دهیم و تابع تصمیمات باشگاه برای ادامه رقابت های لیگ برتر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، مجتبی سرآسیایی در خصوص برگزاری تمرینات این تیم در مشهد اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی رو داشته ایم، بازیکنان هم در این چند روز تعطیلی برنامه هایی را که داشتند انجام داده بودند، فعلا بیشتر روی بدنسازی بچه ها کار می کنیم و روی مسائل فنی نیز تمرکز داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان ادامه داد: به امید خدا از هفته بعد میریم برای مرور کارهای تاکتیکی و برنامه های تیمی، اتفاق خوبی که قبل از ورود بچه ها به تمرین افتاد، اعطای چک های بخش دیگری از قراردادهاشون بود که تقریبا همه اعضای باشگاه بین 75 تا 80 درصد قراردادهاشون را گرفتند.

وی افزود: با درایت آقای حمیداوی سعی شد در این ایام طبق وعده ای که داده شده بود به بازیکنان چک های ما بقی قراردادها را ارائه کنیم تا بچه ها با روحیه بهتری در تمرین ها حاضر بشوند، خب این اتفاق بزرگی بود که نشان می دهد باشگاه به دنبال احقاق حق بازیکنان است و موضوع تعطیلی لیگ فقط برای سلامتی بازیکنان مطرح شده است و به نظر من صدور چک های بازیکنان مسائل زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم/ صدور چک های بازیکنان مسائل زیادی را روشن کرد

سرآسیایی: تابع تصمیمات باشگاه هستیم/ صدور چک های بازیکنان مسائل زیادی را روشن کرد