مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-06سياسي

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی برگزار شد


ششمین جلسه رسیدگی به پرونده 18 جلدی تخلفات ارزهای دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی مسعودی مقام در ابتدای این جلسه با قرائت و تفهیم مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری رسمیت جلسه را اعلام کرد و خطاب به متهم مهرداد رستمی گفت: برای بیان دفاعیات در جایگاه حاضر شوید.

قاضی مسعودی مقام ضمن تفهیم اتهام متهم مهرداد رستمی خطاب به وی گفت: آیا اتهام انتسابی را قبول دارید؟ متهم رستمی ضمن رد اتهامات انتسابی گفت: بنده رییس هیات مدیره دریای نور هستم، فعالیت این شرکت در راستای تولید نور و لامپ و لوستر بوده است، از سال 83 و بعد از فوت پدرم مدیریت شرکت به دست بنده و برادرم بوده است.

متهم رستمی افزود: در سال 94 اختلاف ارز در بازار آزاد و بانک مرکزی چندان نبوده است، 488 میلیون یورو از بانک انصار و بانک شهر خرم آباد ارز دریافت شده که در این میان یک ریال هم تعهدات ارزی وجود ندارد و 380 میلیون دلار ارزی که از اقتصاد نوین گرفته شده معوق شده است.

وی افزود: بنده در طول زندگی ام یک بار به بانک اقتصاد نوین رفتم آن هم برای افتتاح حساب بوده است مصوبه طلایی برای شرکت بنده گرفته شده است در حالی که مصوبه برای من نبوده و شفا ها و ضمنا توافق شد که بنده در این موضوع دخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی برگزار شد

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی برگزار شد