مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-06اقتصادي

ساخت 3 نیروگاه در کشور با استفاده از سرمایه گذاری های خرد مردمی


مدیر عامل مپنا با اشاره به طلب 1.

1 میلیارد دلاری این شرکت از وزارت نیرو گفت: سه نیروگاه عسلویه، طوس (در مشهد) و پرند در استان تهران با استفاده از سرمایه های خرد مردمی تامین اعتبار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، عباس علی آبادی مدیر عامل مپنا گفت: سه نیروگاه عسلویه، طوس (در مشهد) و پرند در استان تهران با استفاده از سرمایه های خرد مردمی تامین اعتبار شده است.

علی آبادی با اشاره به اینکه این نیروگاه ها مردمی ترین نوع سرمایه گذاری در کشور بوده است افزود: این سه نیروگاه با تامین اعتباری معادل هزار و 200 میلیون یورو احداث شده است و پس از تکمیل واحد ها تا هزار و 500 مگاوات برق تولید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین چالش های جدی صنعت برق مشکل راندمان است گفت:​ مصرف سوخت و تاثیرات زیست محیطی از جمله عوامل مشکل زا در صنعت برق است که می توان آن را با افزایش راندمان در نیروگاه سیکل ترکیبی به حداقل رساند.

مدیر عامل مپنا با بیان اینکه در گذشته ساخت نیروگاه ها با تامین منابع دولتی انجام می شد ادامه داد​: با توجه به هزینه زیاد ساخت نیروگاه ها تامین منابع دولتی در بلند مدت امکان پذیر نبود بنابراین ساخت این نیروگاه ها در شرکت مپنا و با تامین مالی از مردم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3 نیروگاه در کشور با استفاده از سرمایه گذاری های خرد مردمی

ساخت 3 نیروگاه در کشور با استفاده از سرمایه گذاری های خرد مردمی