مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-06دانش

نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تداوم آموزشی دانشگاه ها و فراهم آوردن زمینه حضور دانشجویان در خوابگاه ها از تاریخ 17 خرداد ماه 99، - معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران نحوه بازگشایی خوابگاه های این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تداوم آموزشی دانشگاه ها و فراهم آوردن زمینه حضور دانشجویان در خوابگاه ها از تاریخ 17 خرداد ماه 99، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران شرایط بازگشایی را اعلام کرد.

معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با رعایت استاندارد فاصله گذاری اجتماعی و با هدف سلامت و ایمنی دانشجویان ساکن خوابگاه ها، حداکثر با 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

خوابگاه ها از تاریخ 15 خرداد ماه آماده پذیرش دانشجویان است.

تاکید می شود فقط دانشجویانی که ضرورت حضور آن ها در دانشگاه توسط دانشکده مربوطه تایید شده و اسامی آن ها از طرف دانشکده به معاونت دانشجویی ابلاغ شده است اسکان داده خواهند شد و بقیه دانشجویان به هیچ وجه به خوابگاه مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد