مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-06بين الملل

هشدار اردن درباره طرح های مشکوک رژیم صهیونیستی


مجلس نمایندگان (پارلمان) اردن درباره طرح های مشکوک رژیم صهیونیستی برای اشغال باقی مانده اراضی فلسطینی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عاطف طراونه رییس مجلس نمایندگان اردن و رییس اتحادیه پارلمان های عربی درباره طرح های مشکوک رژیم صهیونیستی برای اشغال باقی مانده اراضی فلسطینی هشدار داد.

طراونه در بیانیه ای به مناسبت پنجاه و سومین سالروز یوم النکسه (روز شکست) مصادف با پنج ژوئن 1967 تأکید کرد که رژیم اشغالگر همچنان به وحشیانه ترین شیوه های نژادپرستانه، جنایتکارانه و تروریستی علیه ملت فلسطین در جهانی که در سایه جانبداری آمریکا و نقض قوانین بین المللی قرار دارد، افتخار می کند.

یوم النکسه یا (روز شکست) مربوط به پنج ژوئن 1967 و شکست کشورهای عربی در جنگ 6 روزه در برابر رژیم صهیونیستی است که با آوارگی ملت فلسطین همراه شد.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، طراونه تصریح کرد که اتحادیه پارلمان های عربی می داند که هدف از طرح های مشکوک اسراییل ناکام گذاشتن مقاومت ملت فلسطین و توان امت برای مقابله با طرح های استعماری و اهداف بلندمدت آن است.

رییس مجلس نمایندگان اردن همچنین تأکید کرد که کمیته ویژه  فلسطین در پارلمان اردن تا به این لحظه هیچ نشست رسمی برگزار نکرده و تنها به اظهارنظر یحیی السعود رییس این کمیته اکتفا کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اردن درباره طرح های مشکوک رژیم صهیونیستی

هشدار اردن درباره طرح های مشکوک رژیم صهیونیستی