مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-06سياسي

تلاش برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان از اولویت های آستان قدس رضوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان وزارت جهاد کشاورزی، آستان قدس رضوی و استانداری سیستان و بلوچستان که در تالار ولایت برگزار شد، ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، گفت: هرآنچه برای رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان از آستان قدس رضوی ساخته باشد دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به مردمان خطه سیستان و بلوچستان افزود: سال های نخست آغاز خشکسالی در اواخر دهه70، رهبری معظم انقلاب دغدغه جدی برای رسیدگی به مسائل این منطقه داشتند و نسبت به پیگیری آنها به مسؤولان وقت دولت دستوراتی را دادند که تحقیق و مطالعات منطقه ای درخصوص خشکسالی واقع شده صورت گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه د اد: در سفر سال 80 رهبری معظم به استان سیستان و بلوچستان نیز ایشان ضمن حضور طولانی در آن منطقه و سرکشی به شهرهای مختلفی چون زابل، در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفتند که حاکی از توجه ویژه ایشان به این منطقه است.

توجه به مناطق محروم؛ اولویت آستان قدس حجت الاسلام و المسلمین مروی با تشریح راهکارهای پیش رو اضافه کرد: اولویت اقدامات آستان قدس رضوی، توجه به مناطق محروم خصوصا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان از اولویت های آستان قدس رضوی است

تلاش برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان از اولویت های آستان قدس رضوی است