مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-06سياسي

فضای مدیریتی کشور نیازمند تغییر است


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مدیریتی کشور، نیازمند تغییر است اما این اقدام لزوما به معنای تغییر گسترده مدیران نیست.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مدیریتی کشور، نیازمند تغییر است اما این اقدام لزوما به معنای تغییر گسترده مدیران نیست.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (17 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که منطقه ابهر، خرم دره و سلطانیه اهالی رسانه خوب و کارآمدی دارد، تصریح کرد: منطقه با این پتانسیل، نیاز به یک عرصه رسانه ای قوی تر از آنچه که هست، دارد.

وی با تأکید بر این که جامعه زنده و پویا جامعه ای است که در آن نقد وجود داشته باشد و از نقد باید استقبال شود، عنوان کرد: برخلاف جسم انسان که به طور طبیعی رشد می کند، روح انسان همواره در حال تعالی است و اگر نقد وجود داشته باشد، انسان می تواند به رشد بی انتها برسد.

این مسئول با بیان این که جامعه نیز مانند روح انسان برای رشد خود نیاز به نقد دارد، ادامه داد: اگر نقد برای بیان عیوب بوده و راهکار برای اصلاح آن ارائه شود جامعه نیز می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نقد دلسوزانه باید در جامعه تقویت شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مدیریتی کشور نیازمند تغییر است

فضای مدیریتی کشور نیازمند تغییر است