مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-06بين الملل

کنفرانس مجازی چهارجانبه پیرامون حل و فصل مساله فلسطین


وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، در کنفرانس مجازی چندجانبه که با ابتکارعمل فلسطین پیرامون حل و فصل خاورمیانه برگزار شد، وضعیت فعلی روابط فلسطین و رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار گرفت.

- وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، در کنفرانس مجازی چندجانبه که با ابتکارعمل فلسطین پیرامون "حل و فصل خاورمیانه" برگزار شد، وضعیت فعلی روابط فلسطین و رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، این وزارت خانه در بیانیه ای اعلام کرد، در این کنفرانس سرگیی ورشینین، معاون وزیر خارجه روسیه، سوزانا ترستال، نماینده ویژه اتحادیه اروپا در روند صلح خاورمیانه، نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه و صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین مشارکت داشتند.

در جریان این گفت وگو، وضعیت فعلی روابط فلسطین و رژیم صهیونیستی به طور عینی مورد بررسی قرار گرفته و بر اهمیت از سرگیری مذاکرات مستقیم میان فلسطین و رژیم صهیونیستی بدون هیچ پیش شرطی و با نظارت بین المللی با هدف دستیابی به راه حل عادلانه و دائمی در خاورمیانه تأکید شد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است، مشارکت کنندگان در کنفرانس مجازی درباره طرح های رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس مجازی چهارجانبه پیرامون حل و فصل مساله فلسطین

کنفرانس مجازی چهارجانبه پیرامون حل و فصل مساله فلسطین