مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-06اقتصادي

پربازدیدترین موزه ایتالیا این روزها خالی است


گالری «اوفیتزی» که به عنوان پربازدیدترین موزه ی ایتالیا شناخته می شود، پس از سه ماه تعطیلی ناشی از گسترش ویروس کرونا اخیرا بازگشایی شد، اما این روزها از انبوه جمعیت بازدیدکنندگان خبری نیست.

- گالری اوفیتزی که به عنوان پربازدیدترین موزه ی ایتالیا شناخته می شود، پس از سه ماه تعطیلی ناشی از گسترش ویروس کرونا اخیرا بازگشایی شد، اما این روزها از انبوه جمعیت بازدیدکنندگان خبری نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نشنال، مدیر اوفیتزی روز چهارشنبه در گفت و گو با آسوشیتدپرس اعلام کرد تعطیلی موزه ها که به دستور دولت ایتالیا و به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته بود به قیمت کاهش یک میلیون نفری بازدیدکنندگان و کاهش 12 میلیون دلاری درآمد تمام شده است.

با بازگشایی اوفیتزی این روزها در هر نوبت حداکثر 450 نفر اجازه ورود به گالری های مملو از برخی از نفیس ترین آثار هنری جهان را خواهند داشت و این یعنی بازدیدکنندگان از این پس مجبور نیستند برای بازدید از آثار مشهور اوفیتزی خود را از میان انبوه جمعیت کنار بکشند یا یکدیگر را کنار بزنند.

بازدیدکنندگان این روزهای موزه های پرطرفدار واتیکان نیز با شرایط مشابهی مواجه هستند؛ فضای موزه های واتیکان تقریبا خالی است و تصاویر جدید منتشر شده از این موزه ها هیچ شباهتی به وضعیت پیش از قرنطینه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین موزه ایتالیا این روزها خالی است

پربازدیدترین موزه ایتالیا این روزها خالی است