مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-06پزشكي

سفر مجدد متخصصان روس و سازمان بهداشت جهانی به تاجیکستان


خدمات فدرال نظارت برحمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه (Rospotrebnadzor) قصد دارد برای مقابله با ویروس همه گیر کرونا متخصصان خود را دوباره به تاجیکستان اعزام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه از قصد خود برای اعزام مجدد متخصصان خود با هدف مقابله با کرونا در تاجیکستان خبر داد.

انتظار می رود متخصصان روس در هیات کارشناسان سازمان بهداشت جهانی با هدف کمک به طرف تاجیکی در تشخیص آزمایشگاهی، نظارت اپیدمی و برگزاری تحقیقات علمی در زمینه ویروس کرونا در آینده نزدیک به تاجیکستان سفر می کنند.

باید گفت اعضا خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی روسیه در ماه می همراه با کارشناسان سازمان بهداشت جهانی از تاجیکستان بازدید کرده بودند.

آن زمان کارشناسان روس وضعیت اپیدمی، اقدامات واکنش و پتانسیل آزمایشگاهی این کشور را ارزیابی کردند.

علاوه بر این، متخصصان روسپاتربندزار روسیه به کارمندان حوزه بهداشت تاجیکستان تصویبهای در مورد مقابله با ویروس همه گیر کرونا ارائه کردند.

اخیرا لوبا نیگرو سخنگوی دفتر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در اروپا در جریان نشست خبری از اعزام مجدد هیات کارشناسان این سازمان به تاجیکستان در آینده نزدیک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مجدد متخصصان روس و سازمان بهداشت جهانی به تاجیکستان

سفر مجدد متخصصان روس و سازمان بهداشت جهانی به تاجیکستان