مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-06پزشكي

گرما روی کرونا تأثیری نداشته است


معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اگر مردم  از زدن ماسک و شستن مکرر دست هایشان خسته بشوند آن زمان است که کرونا پیروز شده و مجبوریم برخی از محدودیت ها را مجدداً بازگردانیم.

- ایسنا/البرز معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اگر مردم  از زدن ماسک و شستن مکرر دست هایشان خسته بشوند آن زمان است که کرونا پیروز شده و مجبوریم برخی از محدودیت ها را مجدداً بازگردانیم.

افسون تیزویر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: علی رغم اینکه وضعیت برخی شهرها و استان های کشور در ارتباط با سرعت شیوع کووید 19 قرمز است ولی وضعیت البرز همچنان پایدار است و تغییر محسوسی در خصوص تعداد بیماران اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه با عادی شدن شرایط گوش مردم نسبت به توصیه های مجموعه بهداشت و درمان در خصوص ضرورت حفظ اصول بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس سنگین شده، افزود: متاسفانه عده ای تا زمانی که یکی از نزدیکان و وابستگانشان به کرونا مبتلا نشود، نسبت به این ویروس و سرعت انتقال آن حساس نمی شوند.

این مسئول اضافه کرد: این ویروس به ظاهر ساده به نظر می رسد ولی می بینیم که بر خلاف پیش بینی ها حتی گرمای هوا هم روی آن اثری نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرما روی کرونا تأثیری نداشته است

گرما روی کرونا تأثیری نداشته است