مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-06حوادث

وقوع 240 مورد آتش سوزی در 11 استان کشور


فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: طی 74 روز نخست سال جاری 240 مورد آتش سوزی در سطح کشور رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سرهنگ علی عباس نژاد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: عرصه های جنگلی و مرتعی جزو سرمایه های ملی است و از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند که آموزش و ارتقاء آگاهی عمومی تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در این عرصه ها دارد.

  وی با اشاره به احتمال ادامه آتش سوزی در جنگل ها و مراتع گفت: با توجه به بارش های مناسب فصلی که منجر به افزایش پوشش گیاهی شده است و از طرفی فرا رسیدن فصل گرما و سهل انگاری مردم و گردشگران داخلی در حفظ سرمایه های ملی احتمال وقوع مجدد آتش سوزی در محیط های یاد شده دور از ذهن نیست.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان ادامه داد: کوچکترین سهل انگاری و خطای انسانی و هرگونه اقدام نسنجیده حتی جزیی می تواند به وقوع حوادث ناگوار و ایراد خسارت های جبران ناپذیر در محیط زیست منجر شود.

سرهنگ عباس نژاد با اعلام اینکه طی 74 روز گذشته 240 مورد آتش سوزی در 11 استان کشور حادث شده است، گفت: با حضور به موقع و تلاش های شبانه روزی محیط بانان، جنگل بانان و سایر نیروهای مردمی بیشتر آتش سوزی ها مهار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 240 مورد آتش سوزی در 11 استان کشور

وقوع 240 مورد آتش سوزی در 11 استان کشور